ارسال رایگان
نحوه مصرف گینر (برای حجم و افزایش وزن)
8-3
1 مرداد 02     132692 بازدید
نحوه مصرف گینر (برای حجم و افزایش وزن)

نحوه مصرف گینر با توجه به ترکیبات و برند آن متفاوت است. ما در این مقاله جامع و معتبر از داروخانه سرمه‌دان، علاوه بر آموزش نحوه مصرف کلیِ گینر، دستورالعمل مصرف 7 برند معروف آن را هم بررسی می‌کنیم تا بیشترین نتیجه را از مصرف این مکمل ورزشی به دست آورید.

برخی از مباحث مهم مطرح شده در این مقاله:

  • مکمل گینر به چه افرادی توصیه می‌شود؟
  • نحوه مصرف گینر در دوره حجم
  • نحوه مصرف گینر برای افزایش وزن
  • مزایا مصرف گینر، کراتین و گلوتامین با هم
  • دستورالعمل مصرف بهترین گینرهای بازار ایران (7 مورد)
  • و...

پس در این مقاله همراه ما باشید تا بهترین افزایش وزن یا عضله‌سازی را با گینرها تجربه کنید.


گینر چیست؟ 

گینر (Gainer) یک مکمل ورزشی است که 2 کاربرد مهم دارد:

1.عضله‌سازی و افزایش حجم یا همان گینر مَس (Mass Gainers)

2.افزایش وزن(Weight Gainers) 

گینرها ترکیب مناسبی از پروتئین، چربی‌های سالم، مواد معدنی، کربوهیدرات، آمینو اسیدها و سایر اجزای مهم ضروری برای عضله‌سازی یا افزایش وزن هستند.  هدف استفاده از گینر مس ایجاد کالری کافی برای افراد است تا بتوانند به افزایش وزن خود یا عضله‌سازی کمک کنند.

طریقه مصرف گینر

مصرف گینر برای چه کسانی مناسب است؟

گینرها بیشتر در بین افراد کم اشتها و افرادی که به سختی حجم و وزن می‌گیرند محبوب است. در واقع ورزشکارانی که با یک رژیم غذایی متعادل، به راحتیِ یک فرد معمولی، وزن اضافه نمی‌کنند و افراد لاغری که در خوردن کالری کافی برای افزایش وزن مشکل دارند. چون شما برای افزایش وزن و حجم باید بیش از کالریِ لازم برای کارهای روزمره، کالری به بدنتان برسانید.

بنابراین افراد لاغر یا استخوانی و همچنین ورزشکارانِ Hard Gainer یعنی کسانی که سخت حجم می‌گیرند، باید در ترکیب با مصرف غذای روزانه از گینر مس (Mass Gainers) استفاده کنند تا بتوانند حجم قابل توجهی از توده عضلانی را بسازند.

قیمت مکمل ورزشی گینر

برای تهیه مکمل‌ گینر معتبرترین برندها دارای لیبل وزارت بهداشت از داروخانه دکتر طهماسبی (سرمه‌دان) کلیک کنید.

قیمت مکمل ورزشی گینر

نحوه مصرف گینر در دوره حجم

در طریقه مصرف گینر مس در دوان حجم اولین چیزی که باید بدانید این است که معمولاً توصیه می‌شود پودر را با شیر (و نه آب) مخلوط کنید. چون استفاده از آب به جای شیر، به این معنی است که تقریباً 120 کالری کمتر و تقریبا 8 گرم پروتئین کمتر مصرف می‌کنید.

برای تهیه شیک گینر، پودر و مایع (آب یا شیر) را با هم مخلوط کنید. در صورت مشاهده توده‌هایی که در نوشیدنی حل نشده‌اند، از یک شِیکر یا مخلوط کن استفاده کنید، چون بهتر است همه چیز خوب حل شود تا هضم گینر هم آسان و کامل باشد.

طریقه مصرف گینر پودری

مقدار مصرف گینر در هر وعده

میزان مصرف گینر در هر وعده بر اساس ترکیبات داخلش، نوع برندش و همچنین اهداف تغذیه‌ای شما متفاوت است. اما به طور کلی روزانه 1 تا 2 اسکوپ در ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلی لیتر شیر، می‌تواند مناسب باشد تا به شما در افزایش وزن بین ۰.۹ تا ۱.۸ کیلوگرم در هفته کمک کند. البته مصرف گینر به تنهایی منجربه افزایش وزن نمی‌شود و شما در صورتی که پشتکار و تمرین مناسب داشته باشید می‌توانید به هدف خود برسید.

نکته: هر وعده گینر می‌تواند از 350 کالری تا بیش از 1200 کالری را تأمین کند. اما بهتر است شما از آن به نسبتِ مناسب و فقط به اندازه مورد نیاز در چند وعده استفاده کنید. به این ترتیب هم می‌توانید مکمل را راحت هضم کنید و هم آن را با رژیم و وعده‌های غذایی خود هماهنگ کنید.

قیمت پودر گینر دوبیس

برای تامین کالری مورد نیاز بدن خود، از مکمل‌های گینر دوبیس با لیبل وزارت بهداشت داروخانه دکتر طهماسبی (سرمه‌دان) استفاده کنید.

قیمت پودر گینر دوبیس 

بهترین زمان مصرف گینر برای حجم

بهترین زمان مصرف گینر برای حجم 30 دقیقه پس از تمرین است چون این زمان اوج عضله سازی است بنابراین زمان مناسبی برای مصرف مکمل گینر به حساب می‌آید. البته مصرف گینر در صبح بلافاصله بعد از بیدار شدن، پیش از تمرین و بعد از تمرین هم مناسب است؛ اما موثرترین حالتش 30 دقیقه بعد از پایان تمرین است.

قیمت گینر برند ویتاپی

برای مشاهده و خرید  مکمل‌های گینر ویتاپی با لیبل وزارت بهداشت از داروخانه دکتر طهماسبی (سرمه‌دان) کلیک کنید.

قیمت گینر برند ویتاپی 

نحوه مصرف گینر برای افزایش وزن

در طریقه مصرف گینر برای افزایش وزن بدن، یک منطق ساده وجود دارد. اگر مقدار کالری مصرفی بیش از مقدار مصرف باشد، کالری اضافی به عنوان وزن بدن تجمع می‌یابد. اما وقتی ورزش می‌کنید، کالری می‌سوزانید در نتیجه بهتر است میزان گینر مورد نیاز را بر اساس وزنی که می‌خواهید به آن برسید، محاسبه کنید.

قیمت گینر ژن استار

برای تامین کالری مورد نیاز بدن خود، از مکمل‌های گینر ژن استار با لیبل وزارت بهداشت داروخانه دکتر طهماسبی (سرمه‌دان) استفاده کنید.

قیمت گینر ژن استار 

بهترین میزان و زمان مصرف گینر برای افزایش وزن

  • برای افزایش 1.5 کیلوگرم عضله در ماه: 2 وعده گینر مخصوص وزن در روز (1 وعده صبحانه و 1 وعده بعد از تمرین یا حداقل 4 ساعت پس از اولین مصرف)
  • برای افزایش 2.25 کیلوگرم عضله در ماه: 3 وعده گینر مخصوص وزن در روز (1 وعده در هنگام صبحانه، 1 بار بعد از تمرین و 1 بار قبل از خواب)
  • برای افزایش 3 کیلوگرم عضله در ماه: 4 وعده گینر مخصوص وزن در روز (2 وعده در صبحانه، 1 بار بعد از تمرین و1 بار قبل از خواب)
  • برای افزایش 4.5 کیلوگرم عضله در ماه: 5 وعده گینر مخصوص وزن در روز (2 وعده در صبحانه، 1 وعده بعد از تمرین و 2 وعده دوباره قبل از خواب)

نحوه مصرف گینر برای افزایش وزن

نحوه مصرف گینر در روزهای استراحت

مصرف گینر در روز استراحت و غیر ورزشی 2 بار توصیه می‌شود. اول در هنگام صبحانه 1 پیمانه در شیک بنوشید و یک وعده دیگر حدود 40 الی 60 دقیقه قبل از خواب.

نحوه مصرف گینر و کراتین و گلوتامین با هم

طریقه مصرف گینر با گلوتامین و کراتین به این ترتیب است که برای بدست آوردن نتیجه بهتر، کراتین را قبل از تمرین و گلوتامین و گینر را بعد از تمرین مصرف کنید. گلوتامین به دلیل آبرسانی به سلول‌ها به افزایش حجم عضلات کمک می‌کند. در نتیجه می‌‌توان گفت ترکیب این دو مکمل (گینر و گلوتامین) در کنار یکدیگر میزان آسیب‌دیدگی و همچنین مدت زمان ریکاوری را به شدت کاهش می‌دهد.

البته توجه داشته باشید که برخی گینرها خود حاوی گلوتامین و کراتین هستند در نتیجه پیش از مصرف جداگانه از هر کدام، ترکیبات گینری که مصرف می‌کنید را بررسی کنید.

آشنایی با انواع مکمل های ورزشی

برای آشنایی با انواع مکمل‌های ورزشی و تاثیر هر کدام بر بدنتان  مقاله زیر را بخوانید:

آشنایی با انواع مکمل های ورزشی

مزایای مصرف کراتین، گلوتامین و گینر با هم

  • افزایش انرژی
  • تشدید عضله‌سازی
  • افزایش پروتئین‌‌سازی
  • تسریع فرایند حجم‌گیری
  • تسریع فرایند ریکاوری و بازیابی
  • افزایش قدرت و توان بدنی برای تمرینات
  • افزایش قدرت و استقامت
  • کاهش درد عضلات بعد از تمرین

قیمت انواع مکمل کراتین

برای مشاهده انواع مکمل کراتین با مجوز وزرات بهداشت کلیک کنید.

قیمت انواع مکمل کراتین

 

دستورالعمل مصرف بهترین گینرهای بازار ایران

بهترین برندهای گینر در بازار ایران عبارتند از:

  • دوبیس (DooBis)
  • ژن استار (GENESTAR)
  • دکتر سان (Dr Sun)
  • الیمپ (Olimp)
  • آلمکس (ALLMAX)
  • سریوس مس (Serious Mass)
  • نوتریمد (NUTRIMED)

نحوه مصرف گینر دوبیس

گینر دوبیس یک مکمل عالی برای افزایش وزن و حجم است. این مکمل با تأمین پروتئین، اسید آمینه و کربوهیدرات‌های مورد نیاز بدن و همچنین دارا بودن پروتئین وی، کمک می‌کند که سریع‌تر به وزن و حجم دلخواه خودتان برسید.

نحوه مصرف گینر دوبیس طبق دستورالعمل:5  پیمانه معادل 260 گرم در مقدار کافی آب حل شود و قبل و بعد از تمرین میل شود.

قیمت گینر دوبیس

برای مشاهده گینرهای دوبیس با مجوز وزارت بهداشت روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت گینر دوبیس 

طریقه مصرف گینر ژن استار

یک گینر عالی برای افزایش وزن و حجم عضلات است. این محصول دارای انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن است که طیف وسیعی از آمینواسیدهای ضروری و غیر ضروری بدن را شامل می‌شود. ورزشکاران و بدنسازان از این پودر می‌توانند برای افزایش وزن و حجم در دوره ابتدایی بدنسازی و برای جلوگیری از تحلیل عضلانی استفاده کنند.

طریقه مصرف گینر ژن استار طبق دستورالعمل: روزانه 184 گرم (4 اسکوپ) از پودر را در 500 میلی لیتر شیر کم چرب یا آب خنک 1  وعده در روز مخلوط نموده و میل نمایید.

قیمت و خرید گینر ژن استار

برای مشاهده گینر ژن استاربا مجوز وزارت بهداشت روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت و خرید گینر ژن استار 

نحوه مصرف گینر گلد دکتر سان

گینر گلد دکتر سان برای افزایش وزن و افزایش حجم عضلات، افزایش حجم خشک عضله و بدون چربی، افزایش چگالی عضلات، عضله سازی، رشد ماهیچه‌ها و افزایش انرژی بدن بعد از تمرین ورزشی استفاده می‌شود.

نحوه مصرف گینر گلد دکتر سان طبق دستورالعمل: روزانه تا حدود 2 سروینگ از پودر گینر گلد دکتر سان را بر حسب میزان و شدت تمرین روزانه و وزن بدنتان مصرف نمایید. 1 سروینگ یا 6 پیمانه از این محصول را با 650 میلی لیتر آب خنک مخلوط کرده و بنوشید.

قیمت گینرهای گلد دکتر سان

برای مشاهده قیمت گینرهای گلد دکتر سان با مجوز وزارت بهداشت روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت گینرهای گلد دکتر سان

نحوه مصرف گینر الیمپ

گینر الیمپ به بزرگسالانی که تفریحی تمرین می‌کنند و همچنین ورزشکاران حرفه‌ایی که هدفشان افزایش توده‌های عضلانی است و تحت تمرینات بدنی پر فشار یا طولانی مدت که منجر به خستگی عضلانی و کاهش ذخایر گلیکوژن در ماهیچه اسکلتی می‌شود توصیه شده است.

نحوه مصرف گینر الیمپ طبق دستورالعمل: روزانه ۱ تا ۲ وعده بین وعده‌های غذایی یا تقریبا ۱ ساعت قبل یا بعد از تمرین مصرف شود. ۱ وعده (۱۰۰ گرم - ۲ پیمانه) را در ۱۷۰ میلی لیتر آب حل کنید و بلافاصله بعد از آماده کردن مصرف کنید و این مقدار دوز را افزایش ندهید.

قیمت و خرید گینرهای الیمپ

برای مشاهده و خرید گینرهای الیمپ با مجوز وزارت بهداشت روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت و خرید گینرهای الیمپ

نحوه مصرف گینر آلمکس

کوئیک مس آلمکس برای افزایش وزن، افزایش قدرت و استقامت، افزایش سطح انرژی و چند برابر شدن کالری دریافتی کمک می‌کند.

نحوه مصرف گینر آلمکس طبق دستور العمل: یک الی چهار اسکوپ (معادل 66 الی 264 گرم) از پودر را با 120 میلی لیتر آب خنک به ازای هر اسکوپ مخلوط نموده و مصرف نمایید. جهت مصرف 4 اسکوپ، 500 میلی لیتر آب استفاده گردد. به منظور دستیابی به نتیجه بهتر به مدت 8 هفته روزانه 4 اسکوپ، دو بار در روز مصرف گردد. از شیر به عنوان جایگزین آب نیز می‌توان استفاده نمود .

گینر کوئیک مس آلمکس

برای مشاهده گینر کوئیک مس آلمکس با مجوز وزارت بهداشت روی لینک زیر کلیک کنید.

گینر کوئیک مس آلمکس

نحوه مصرف گینر سریوس مس اپتیموم

گینر سریوس مس اپتیموم نوتریشن محصولی فاقد شکر است و دارای ۲۵ نوع ویتامین و املاح معدنی ضروری، گلوتامین، کراتین، و اسید گلوتامیک در هر وعده است. این مکمل در افرادی که به سختی وزن می‌گیرند و در روز کالری فراوانی در هنگام کار یا دیگر فعالیت‌های روزمره مصرف می‌کنند توصیه می‌گردد.

نحوه مصرف گینر سریوس مس اپتیموم طبق دستورالعمل: 

روش اول: 2 پیمانه را در 710 میلی لیتر آب (یا شیر کم چرب) حل کنید. 45 تا 60 ثانیه تکان دهید در صورت علاقه می‌توانید یخ هم اضافه کنید و مجددا تکان دهید تا حل شود.

روش دوم: 1 پیمانه قبل از تمرین و 1 پیمانه بعد از تمرین مصرف شود.

روش سوم :نصف پیمانه بعد از صبحانه - نصف پیمانه قبل از تمرین - نصف پیمانه بعد از تمرین - نصف پیمانه 45 دقیقه تا یک ساعت قبل از خواب با آب یا شیر میل شود.

گینر سریوس مس اپتیموم

برای مشاهده گینر سریوس مس اپتیمومبا مجوز وزارت بهداشت بر روی لینک زیر کلیک کنید.

گینر سریوس مس اپتیموم

طریقه مصرف گینر نوتریمد

گینر نوتریمد باعث افزایش ذخایر گلیکوژن عضلات، در نتیجه افزایش انرژی ورزشکار شده و از افت قند خون ورزشکاران جلوگیری می‌کند. این مکمل بدن را در هنگام تمرینات سخت و شدید در حالت آنابولیک قرار داده و از تخریب و تحلیل عضلات جلوگیری می‌کند.

طریقه مصرف گینر نوتریمد طبق دستورالعمل: یک پیمانه از پودر را با 500 میلی لیتر آب سرد یا شیر مخلوط نموده 2 تا 3 بار در روز میل نمایید.

قیمت گینرهای نوتریمد

برای مشاهده گینر نوتریمد با مجوز وزارت بهداشت روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت گینرهای نوتریمد

نتیجه گیری

در این مقاله از مجله داروخانه سرمه‌دان آموختیم:

  • گینر برای افرادی که به سختی حجم می‌گیرند و سخت وزنشان افزایش می‌یابد، مناسب است.
  • گینر را می‌توان همراه با مکمل‌های کراتین و گلوتامین مصرف کرد.
  • بهترین زمان مصرف گینر، 30 دقیقه بعد از شروع ورزش (زمانِ اوج عضله سازی) است.
  • بهترین زمان مصرف گینر از لحاظ علمی حین تمرین می‌باشد ولی چون از لحاظ عملی ممکن نیست پیشنهاد می‌شود بلافاصله بعد از ورزش مصرف شود.
  • هر گینر با توجه برند و ترکیباتش، دستورالعمل مصرفی متفاوتی دارد که بهتر است به آن عمل کنید.
  • و...

نویسنده: نگار سلیمانی

اگر در تصمیم گیری بین برندهای متنوع مکمل‌های ورزشی مردد هستید یا تفاوت بین برخی محصولات را نمی‌دانید می‌توانید سوال خود را در قسمت دیدگاه‌های این مقاله بنویسید یا آن را با پشتیبانی واتس اپ سرمه‌دان مطرح کنید.

کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند.

 

صفحه مناسب چاپ
دیدگاه کاربران در مورد این مقاله
سعید کشتکار معینی           ارسال شده در 18 تیر 01
1-0دیسلایک
سلام
بنده گینر جی تی مس iss خریداری کردم و میخام در ورزش بدنسازی ازش استفاده کنم .
روی بسته هر اسکوپ رو 45 گرم زده .
سوالم اینه که آیا در هر وعده صبح . قبل تمرین . بعد تمرین. آخر شب باید 45 گرم گینر مصرف بشه و یا اینکه اون 45 گرم رو در طول شبانه روز باید تقسیم کرد و خورده بشه ؟؟
به طور کلی برای مصرف گینر در طول شبانه روز چند گرم مجاز هستیم استفاده کنیم ؟
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 18 تیر 01
2-0دیسلایک
سلام
میزان مصرف بر اساس سروینگ می‌باشد که روی خود محصول هم درج شده است. روزانه تا 1300 کالری دریافت انرژی از گینر موردی ندارد.
پاسخ
Jamila Haidari           ارسال شده در 8 شهریور 01
2-0دیسلایک
سلام من 35 سالم اس وزنم 50 ک قدم 158 سانتی متر میتونم همرای ورزش بدن سازی mass ginger استفاده کنم ؟
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 12 مهر 01
0-0دیسلایک
سلام بله موردی نداره
پاسخ
امیر باقرزاده           ارسال شده در 12 مهر 01
0-0دیسلایک
سلام ببخشید برای پسر15ساله که ورزش فوتبال بصورت حرفه ای بازی میکنه وتقریبا 10 کیلو کمبود وزن داره کدام گینر مناسبه ؟؟؟
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 17 مهر 01
0-1دیسلایک
حتما باید از گینر هایی با درصد پروتئین بالا استفاده کنید تا افزایش وزن شما عمدتا با افزایش عضله همراه باشه در غیر اینصورت درصد چربی بالا میره و برای ورزشی که شما انجام میدید مناسب نیست .
پاسخ
یونس           ارسال شده در 14 آبان 01
1-0دیسلایک
سلام قیمت گینر سه کیلویی چند؟
پاسخ
پشتیبانی سایت           ارسال شده در 17 آبان 01
1-0دیسلایک
قیمت محصولات بروز هستش و داخل سایت درج شده
پاسخ
مرتضی           ارسال شده در 25 آبان 01
0-0دیسلایک
سلام من وزنم 80قدم 195میخواهم حجم بگیرم باشگاه بدنسازی هم میرم چه میاری باید بگیرم و چن بار در روز استفاده کنم که هر چه زودتر حجم بگیرم
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 28 آبان 01
1-0دیسلایک
از گینر و کراتین استفاده کنید
گینر سه بار در روز صبح بعد از صبحانه
یک ساعت قبل از تمرین و نیم ساعت بعد از تمرین
کراتین هم قبل و بعد از تمرین مصرف کنید دو و نیم گرم
پاسخ
علی           ارسال شده در 10 آذر 01
0-0دیسلایک
سلام من قدم 185 وزنم 55 گینر ژن استار 3 کیلویی افزایش وزن گرفتم مس نیست قبلن مس استفاده می کردم ولی بیشتر از 4 کیلو نمینداخت روم حالا نمیدونم برای کسی مثل من کدوم بهتره مس یا گینر وی
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 17 آذر 01
0-0دیسلایک
سلام برای شما مس مناسبتره
پاسخ
ابوالفضل خزائی           ارسال شده در 30 آذر 01
0-0دیسلایک
سلام خسته نباشید من 22 سالمه 82 کیلوم و قدم 184 میخوام حجم همراه با عضله بگیرم ولی تو بازه زمانی کوتاه نمبخوام چه نوعی خوبه
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 10 دی 01
1-0دیسلایک
برای شما بهتر هستش که از کراتین به همراه پروتئین وی استفاده کنید
پاسخ
محمدرضا           ارسال شده در 4 دی 01
0-0دیسلایک
روی مکمل گینر سالید مس ترک نوتریشن نوشته روزی 400 گرم مصرف شود این مقدار خیای زیاد نیس ؟؟ چجوری یه گینر میگه روزی 100 تا 150 گرم یکی دیگه میگه 400 گرم ؟؟؟
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 10 دی 01
0-0دیسلایک
سلام این میزان از طرف شرکت سازنده برای دریافت کالری بیشتر توصیه شده
این میزان برای افرادی با متابولیسم بالا مناسب هستش
شما میتونید بسته به تیپ بدنی این مقدار رو تغییر بدید
پاسخ
عیسی           ارسال شده در 15 دی 01
0-0دیسلایک
سلام عرض ادب
ببخشید من 28 سالمه 60 کیلو وزن دارم کمبود وزن دارم
میخواستم بدونم چه مکملی مصرف کنم تا به وزن مطلوب برسم و فعالیت ورزشیم در چه حدی باشد
ممنون میشم راهنمای کنید
با تشکر
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 1 بهمن 01
1-0دیسلایک
سه الی پنج روز در هفته ورزش کنید .
از گینر هایی با کربوهیدرات بیشتر استفاده کنید مثل تانک مس یا سولید مس
که افزایش وزن خوبی خواهید داشت .
پاسخ
رضا           ارسال شده در 18 دی 01
0-0دیسلایک
سلام من قدم 180 وزنم 60کیلو میخام بدنم فیتنس کنم چی بخورم خوبه ؟
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 1 بهمن 01
0-0دیسلایک
از آمینو به همراه پروتئین استفاده کنید .
پاسخ
علی           ارسال شده در 18 دی 01
0-0دیسلایک
سلام . من به تازگی مصرف یک دوره گینر رو به پایان رسوندم و حدود 6 الی 8 کیلو وزن گرفتم . میخواستم دوباره یک دوره مجدد بردارم تا به وزن ایده آلم برسم . میخواستم بدونم آیا ضرری نداره پشت هم گینر مصرف شه ؟ یا باید بین دو دوره مکمل فاصله ای وجود داشته باشه
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 1 بهمن 01
0-0دیسلایک
مشکلی برای استفاده ی مجدد وجود نداره . اما اگر کبد حساسی دارید پیشنهاد میکنیم یک ماه فاصله بین دو دوره داشته باشید تا سطح آنزیم های کبدی به حالت عادی برگرده .
پاسخ
اح           ارسال شده در 24 دی 01
0-0دیسلایک
سلام قدم 186 وزن 70 میخوام وزن اضافه کنم وه به 75کیلو برسم مکمل وی 2300 گرمی
گنیر 5 کیلویی
کراتین 300 گرمی خریدم از داروخانه حال فوتبال حرفه ای بازی میکنم مکمل ها برای سن 15سال مضر نیست؟
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 1 بهمن 01
0-0دیسلایک
سلام میزان استفاده از مکمل بر اساس وزن تعیین میشه و اگر به اندازه مصرف کنید مشکلی نیست .
پاسخ
Javad           ارسال شده در 1 بهمن 01
0-0دیسلایک
سلام وقت بخیر
بنده 24 سالمه- وزن فعلی 73 - قدم 175
شش ماهه بدنسازی میرم ...در ابتدا وزنم 79 بود بعد سه ماه رسید به 69 ..از ماه چهارم تا به الان با تغییر برنامه وزنم به 73 رسیده ... میخوام روند حجم و عضله سازی رو سرعت بدم ...به نظرتون از کدوم مکمل و چه برندی استفاده کنم ؟
ممنون میشم راهنماییم کنید
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 10 بهمن 01
0-0دیسلایک
سلام میتونید برای حجم عضلانی و با کیفیت از پروتئین وی و کراتین و همچنین آمینو اسید ها استفاده کنید .
پاسخ
رضا محمدی           ارسال شده در 16 بهمن 01
0-0دیسلایک
سلام من قدم 175 و وزنم 63 می خوام وزنم زیاد بشه باید مس گینر استفاده کنم البته 2 ماه در هفته چهار تا پنج جلسه با برنامه باشگاه بدنسازی میرم.
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 16 بهمن 01
1-0دیسلایک
بله برای شما مس و گینر مناسب هستش و کمک زیادی به افزایش وزن خواهد کرد .
پاسخ
Peyman           ارسال شده در 20 بهمن 01
1-0دیسلایک
سلام،
برای حجم بالا مکمل گینر با کراتین و دیانابول،مولتی ویتامین تاثیرش در چه حدیه؟؟
میتونم هفت هشت کیلو وزن بگیرم
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 3 اسفند 01
0-0دیسلایک
سلام مصرف استروئید رو پیشنهاد نمیکنیم اما با مکمل هایی که فرمودین افزایش وزن خوبی خواهید داشت .
پاسخ
سالار           ارسال شده در 25 بهمن 01
0-0دیسلایک
من 20 سالمه قدم 162 دوبیس گین استفاده کنم
چطور مصرف کنم
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 3 اسفند 01
0-0دیسلایک
میتونید یک اسکوپ بعد از صبحانه یک اسکوپ یک ساعت قبل از تمرین و یک اسکوپ بعد از تمرین استفاده کنید
پاسخ
جهان حسینی           ارسال شده در 27 بهمن 01
1-0دیسلایک
سلام و عرض ادب
من 17 سالمه و 60 کیلو وزن و قدم 173 هستش
الان یک گینر دوبیس خریدوم و دارم استفاده میکنم میخاستم بدونم چه مقدار استفاده در روز برای من مناسبه
و ایا خرید دوبیس گینر خرید درستی بود یا خیر؟
ممنون میشم ??
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 3 اسفند 01
1-0دیسلایک
خریدتون درست بوده .
میتونید یک اسکوپ بعد از صبحانه
یک اسکوپ یک ساعت قبل از تمرین
و یک اسکوپ بعد از تمرین استفاده کنید
پاسخ
آرمین           ارسال شده در 27 بهمن 01
0-0دیسلایک
سلام من 69 کیلو وزن دارم که خیلی وقته رو این وزن هستم. قدم هم 187 هست و کمبود وزن دارم
یک ماه هست باشگاه رو شروع کردم
میخوام وزن و حجم بگیرم که تناسب برقرار بشه . لطفا راهنمایی بفرمایید چی بگیرم
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 3 اسفند 01
0-0دیسلایک
از یک گینر به همراه گلوتامین استفاده کنید . در صورت نیاز به قدرت و انرژی بیشتر در دوره ی بعدی میتونید کراتین مصرف کنید .
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 3 اسفند 01
0-1دیسلایک
از یک گینر به همراه گلوتامین استفاده کنید . در صورت نیاز به قدرت و انرژی بیشتر در دوره ی بعدی میتونید کراتین مصرف کنید .
پاسخ
سجاد غریب           ارسال شده در 8 اسفند 01
0-0دیسلایک
سلام 17 سالمه ی سال سابقه تمرینی دارم 181 قد دارم وزنم هم 71 گینر گلد دکتر سان رو ب چ صورت مصرف کنم؟
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 10 اسفند 01
0-0دیسلایک
برای شروع میتونید
یک اسکوپ بعد از صبحانه
یک اسکوپ یک ساعت قبل از تمرین
و یک اسکوپ بعد از تمرین مصرف کنید .
پاسخ
مهرشاد شیخی           ارسال شده در 14 اسفند 01
0-0دیسلایک
سلام من 17 سالمه و 66 کیلو قدمم 186 هفته ایم 3 روز میرم باشگاه چطوری باید گینر مصرفکنم؟
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 16 اسفند 01
0-0دیسلایک
برای وزن شما به طور متوسط روزانه سه اسکوپ توصیه میشه
صبح بعد از صبحانه یک اسکوپ
یک ساعت قبل از تمرین
و نیم ساعت بعد از تمرین
پاسخ
مریم           ارسال شده در 21 اسفند 01
1-0دیسلایک
سلام من سی سالمه وزنم پنجاه کیلو وقدم 165 چه گینری مصرف کنم بهتره
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 21 اسفند 01
0-0دیسلایک
درصورت داشتن فعالیت ورزشی از اکثر گینر ها میتونید استفاده کنید .
اما در صورتی که فعالیت ورزشی ندارید گین آپ بزرگسالان مصرف کنید .
پاسخ
روح‌الله امینی           ارسال شده در 29 اسفند 01
0-0دیسلایک
سلام بعدچندماه تمرین گینر مصرف کنیم؟
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 8 فروردین 02
0-0دیسلایک
محدودیتی نداره میتونید بعد از رسیدن به روال عادی تمرین و عبور از مرحله ی آموزش ابتدایی مکمل هم مصرف کنید .
پاسخ
امیر امامی           ارسال شده در 1 فروردین 02
0-0دیسلایک
سلام وقتتون بخیر
من قدم 185 و وزنم 70 هستش
گینر به تنهایی می‌تونه در افزایش وزن کمکم کنه
و چه مقدار باید روزانه مصرف کنم
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 8 فروردین 02
0-0دیسلایک
بله به تنهایی هم تاثیر داره
میتونید یک اسکوپ بعد از صبحانه
یک اسکوپ یک ساعت قبل از تمرین
و یک اسکوپ بعد از تمرین استفاده کنید
پاسخ
روح‌الله امینی           ارسال شده در 1 فروردین 02
0-0دیسلایک
سلام چند ماه بعد تمرین گینر مصرف کنیم ؟
آیا یک سال بعدتمرین گینر مصرف کنیم بهتر است یا فرقی نمیکند
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 8 فروردین 02
0-0دیسلایک
سلام محدودیت زمانی نداره
پاسخ
ناصر           ارسال شده در 2 فروردین 02
0-0دیسلایک
سلام 30 سالمه قد 180 وزن 70 میخوام 8 کیلو وزن زیاد کنم چه محصولی و چجوری استفاده کنم
در ضمن ورزش هم نمیکنم بخاطر شغلم وقت ورزش ندارم
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 8 فروردین 02
1-0دیسلایک
از گین آپ بزرگسالان کارن استفاده کنید
روزانه دو بار
بین وعده های غذایی
پاسخ
سید حسین           ارسال شده در 4 فروردین 02
0-0دیسلایک
با سلام
من 19سالمه قدم 170 وزنم 56 و کراتین و گینر ژن استار سه کیلویی خریدم
مصرفم روزانه دوبار از گینر یه بار از کراتین
ولی اسکوپ گینر 46گرمی
و خواستم زود نتبجه بگیرم
میشه راهنمایی کنید که چطور مصرف کنم با اسکوپ 46 گرمی ایا 46 گرم هر بار بخورم یعنی یه اسکوپ تقسیم کنم بین وعدها
یا هر وعده یه اسکوپ جدا
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 8 فروردین 02
0-0دیسلایک
در هر وعده ای که مکمل مصرف میکنید .
یک اسکوپ کامل داخل آب و یا شیر حل کنید و میل بفرمائید
پاسخ
یاسین باج           ارسال شده در 9 فروردین 02
0-0دیسلایک
سلام و عرض ادب ، من بدنسازی کار میکنم بدنم عضله ایه،قدم 177و وزنم 72، میخام شیش هفت کیلو وزن اضافه کنم و حجم عضلاتم بیشتر شه، یه کراتین با یه گینر سولیدمس ترک نوتریشن گرفتم،چطورمصرف کنم بهتر نتیجه بگیرم و کبد اذیت نشه ؟ممنونم
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 15 فروردین 02
0-0دیسلایک
میتونید یک اسکوپ بعد از صبحانه یک اسکوپ یک ساعت قبل از تمرین و یک اسکوپ بعد از تمرین استفاده کنید
کراتین هم نصف اسکوپ قبل از تمرین
و نصف اسکوپ بعد از تمرین
پاسخ
سیدمحسن طباطبایی           ارسال شده در 18 فروردین 02
0-0دیسلایک
من مس گینر usn خریدم نظرتون چیه درموردش؟
من 165 سانت و 52 کیلو هستم .. 10 کیلو وزن کم دارم و شدید نیاز دارم وزن اضافه کنم . لطفا راهنمایی کنین.
2وعده گینر و 3 ولده کراتین میخورم 3.4 جلسه باشگاه میرم در هفته
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 20 فروردین 02
0-0دیسلایک
در صورت خرید از سایت سرمه دان با شماره ی مشاور تغذیه تماس بگیرید این میزان از کراتین برای شما مناسب نیست .
پاسخ
Riha           ارسال شده در 11 اردیبهشت 02
0-0دیسلایک
سلام
روزتون بخیر
درمورد مصرف گینر نوتریمد گفته شده یک پیمانه با 500 ml اب و 3بار در روز مصرف بشه
یعنی همان یک پیمانه 3بار در روز استفاده بشه یا 3پیمانه به همراه یک و نیم لیتر آب در طول روز مصرف بشه؟
قد من 167 و وزن 46 کیلو هست
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 16 اردیبهشت 02
0-0دیسلایک
میزان مصرف محصول سه پیمانه نوشته شده و برای هر اسکوپ 240 الی 300 میلی لیتر آب کافیه اما بهتر هستش که میزان مصرف محصول رو بر اساس وزن خودتون و میزان تغذیه ای که در طول روز دارید تغییر بدید .
پاسخ
محمد موحدی فر           ارسال شده در 4 تیر 02
0-0دیسلایک
سلام من 22سالمه وزنم 65 قدم هم 185 یک سال هم بدنسازی میرم یک گینر خریدم چه میزان در روز مصرف کنم
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 13 تیر 02
0-0دیسلایک
یک اسکوپ صبح بعد از صبحانه
یک اسکوپ یک ساعت قبل از تمرین
یک اسکوپ نیم ساعت بعد از تمرین
نصف اسکوپ شبها قبل از خواب همراه با شیر مصرف کنید
پاسخ
سید علیرضا سعیدی           ارسال شده در 13 تیر 02
0-0دیسلایک
سلام ، من 25 سالمه قدم هم 180 هست، حدودا دو ماه هم هست ک باشگاه میرم . میخام افزایش وزن و افزایش حجم عضله داشته باشم ، کدوم نوع گینر رو پیشنهاد میکنید ؟؟
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 27 تیر 02
0-0دیسلایک
حدالامکان از هایپر وی یا مسیو وی و سوپر وی استفاده کنید تا در کنار افزایش وزن افزایش توده ی عضلانی و حجم هم داشته باشید .
پاسخ
ارشا امیری           ارسال شده در 13 تیر 02
0-0دیسلایک
سلام وقتتون بخیر من 22 سالمه 70 کیلو وزنمه 190 قد یه گینر خریدم برای افزایش حجم چقدر در روز باید مصرف کنم ؟؟
آیا روز هایی که استراحتم هم باید استفاده کنم ؟
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 27 تیر 02
0-1دیسلایک
گینر رو یک وعده بعد از صبحانه
قبل و بعد تمرین
قبل از خواب میتونید مصرف کنید .
برای روزهای استراحت هم نباید مکمل هارو قطع کنید اما نسبت به تغذیه میتونید میزان مصرف رو کمتر کنید .
پاسخ
علی           ارسال شده در 21 تیر 02
0-0دیسلایک
سلام 18 سال و 4 ماهمه و قدم 190 و وزنم 72 کیلوست bmi 19/9 بدنسازی انجام میدم و میخواستم حجم بگیرم. از چه مکمل هایی و چطور باید استفاده کنم؟
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 27 تیر 02
0-0دیسلایک
از گینر های پروتئین بالا یا هایپر وی و سوپر وی استفاده کنید .
درکنار این محصولات کراتین یا اچ ام بی ویا بتا آلانین هم بعنوان انرژی زا میتونید مصرف کنید .
پاسخ
علی           ارسال شده در 21 تیر 02
0-0دیسلایک
سلام میخواستم بدونم استفاده از مکمل ها تا چه زمانی باید ادامه پیدا کنه؟ و اگر استفاده از مکمل هایی مثله گینر متوقف شه باعث از دست دادن اثر مکمل میشه؟مثلا ی مدت گینر استفاده نکنم وزن کم میکنم؟
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 27 تیر 02
0-0دیسلایک
مصرف به اندازه ی مکمل ها به صورت مداوم مشکلی نداره .
برای قطع مکمل هم اگر میزان مواد مورد نیاز بدن رو بتونید از طریق غذا تامین کنید کاهش وزن نخواهید داشت .
پاسخ
کوثرنجاتی           ارسال شده در 7 مرداد 02
0-0دیسلایک
سلام من قدم170،وزنم50هستش.برای بدنسازی و افزایش وزنم گینر Solid Mass خریدم ولی زده روزی 400گرم 4وعده زیاد نیس؟ اسکوپش هم از10تا50روش نوشته یعنی چی؟ پیمانه ش خیلی بزرگه.گینر خوبی هست؟
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 8 مرداد 02
0-1دیسلایک
خیر اشتباه متوجه شدید سروینگ محصول 100 گرم هستش و در روز کلا باید 100 گرم مصرف کنید
این 100 گرم رو تقسیم کنید و در سه الی چهار وعده میل کنید.
از لحاظ کیفیت گینر خوبی محسوب میشه
پاسخ
کوثرنجاتی           ارسال شده در 8 مرداد 02
0-0دیسلایک
یعنی سالید مس رو که 100گرم در روز باید بخورم رو میتونم 35گرم در250میلی لیتر در 3وعده بخورم؟
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 9 مرداد 02
0-0دیسلایک
بله درسته
پاسخ
محمدرسول           ارسال شده در 13 مرداد 02
1-0دیسلایک
سلام و خسته نباشید، بنده 36 سالمه 68 وزن و 178 قد، بدنم خشک و عضلانیه و به شدت سوخت و ساز بدنم بالاست طوری که هرکاری میکنم 1 گرم وزن اضافه نمیکنم، تو کارم فعالیت زیاد دارم و به تازگی هفته ای 4 جلسه بدنسازی رو شروع کردم و دوس دارم به وزن 80 برسم، مکمل فست گینر 4کیلویی فارما گرفتم میخواستم مقدار دقیق مصرفش رو بدونم و اینکه چه مکمل دیگه ای استفاده کنم در کنارش و چه میزان؟ ممنون
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 15 مرداد 02
0-0دیسلایک
یک اسکوپ صبح بعد از صبحانه یک اسکوپ یک ساعت قبل از تمرین یک اسکوپ نیم ساعت بعد از تمرین نصف اسکوپ شبها قبل از خواب همراه با شیر مصرف کنید
درکنارش میتونید قبل و بعد از تمرین هر بار نصف اسکوپ کراتین مصرف کنید .
پاسخ
          ارسال شده در 19 مرداد 02
0-0دیسلایک
سلام 20 سالمه قدم 156 وزنم 48 میخوام حجم بگیرم چقدر در روز از گینر باید مصرف کنم
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 22 مرداد 02
0-0دیسلایک
یک ساعت قبل از تمرین
و نیم ساعت بعد از تمرین
هر بار یک اسکوپ
پاسخ
ابوالفضل رحمتی           ارسال شده در 19 مرداد 02
0-0دیسلایک
سلام من قدم 187 وزنم 78 میخام یه بدن خوش تراش حجمو کات فیت بگیرم و تازه یک ماهه دارج میرم بدنسازی از کی دوره شروع کنم و چی بگیرم ک به بدن ایده عالم برسم
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 22 مرداد 02
0-0دیسلایک
میتونید برای شروع از پروتئین وی به همراه آمینو و بتا آلانین استفاده کنید
پاسخ
علیرضا           ارسال شده در 22 مرداد 02
0-0دیسلایک
سلام، من گینر از برند snn خریداری کردم،29سالمه قد 166 وزن هم 59 کیلو، برای افزایش وزن 5تا6 کیلو چه مقدار باید در روز مصرف کنم؟همچنین من از قرص ال_آرژنین 1000 میلی گرم هم قبل تمرین استفاده میکنم فقط در روزهای تمرین، یک عدد آیا موثره و مشکلی ایجاد نمیکنه؟
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 22 مرداد 02
0-0دیسلایک
گینر رو حداقل سه اسکوپ در روز مصرف کنید .
صبح ها
قبل و همچنین بعد از تمرین
ال آرژنین هم برای افزایش خون رسانی قبل از تمرین مناسبه مصرف کنید .
پاسخ
فردین           ارسال شده در 17 شهریور 02
0-0دیسلایک
سلام خسته نباشید
18 سالمه ، 180 قدم ، 45 کیلوعم
میخوام خیلی سریع و موندگار وزن بگیرم چه برندی رو پیشنهاد میدین
و اینکه بدون باشگاه به خوبی عمل میکنه ؟ تو خونه ورزش کنم
و یه سوال دیگه کربوهیدرات یا گینر مناسب تره
با تشکر از شما ...
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 18 شهریور 02
1-0دیسلایک
مصرف مکمل کربوهیدرات برای شما مناسبتره اما چون ورزش نمیکنید بهتره از گین آپ بزرگسالان استفاده کنید
پاسخ
محمد           ارسال شده در 19 شهریور 02
0-0دیسلایک
سلام
برای کسی که لاغره ولی سابقه باشگاه کاراته داره و بدنش ساخته شده 3 سال باشگاه رفتم ولی لاغرم
گین ویت یا گین مس رو پیشنهاد میدین ؟ میخوام سریع از لاغری دربیام
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 20 شهریور 02
1-0دیسلایک
اگر نیاز به افزایش وزن سریع دارید بهتره مس مصرف کنید .
پاسخ
فرهاد           ارسال شده در 21 شهریور 02
0-0دیسلایک
برای افزایش حجم سینه ها کدوم یکی رو پیشنهاد میدید؟
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 29 شهریور 02
0-0دیسلایک
سلام
مکمل ها بر روی عضلات تاثیر موضعی ندارند
مگر اینکه تمرکز شما حین تمرین بیشتر بر روی این عضلات باشد .
پاسخ
الهام حیدری           ارسال شده در 27 مهر 02
0-0دیسلایک
سلام وقتتون بخیر
من قدم 166 و وزنم 62 هست و شدیداً استعداد چاق شدن دارم من با ورزش و رعایت رژیم تونستم به این وزن برسم،چند سال هست بادی پامپ کار میکنم و تصمیم گرفتم در کنارش سه روز در هفته بدنسازی کار کنم مربی بدنسازی برای حجم عضلات پودر مس آف بی آر رو بهم معرفی کردن و متاسفانه منم سریع اقدام به خریدش کردم ،من به هیچ وجه نمی خوام دوباره چاق بشم وزنم بالا بره سوال از شما اینه که با مصرف این پودر وزنم بالا می‌ره چاق میشم؟ یا فقط حجم عضلات بیشتر میشه ؟
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 2 آبان 02
0-0دیسلایک
سلام وقتتون بخیر
این نکته برای همه صدق میکنه که در دوره ی افزایش وزن، چربی ناخواسته میارید و کاریش نمیشه کرد، شما وزن میگیرید و بعد از وزن گیری چربی آب میکنید. راهکار دیگه ای نداره
پاسخ
حسام           ارسال شده در 15 آبان 02
0-0دیسلایک
سروینگ چند اسکوب است ؟
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 17 آبان 02
0-0دیسلایک
سلام
سروینگ بر اساس وزن هست نه اسکوپ، چون اسکوپ محصولات مختلف، متفاوت است.
پاسخ
فرزاد           ارسال شده در 17 آبان 02
0-0دیسلایک
سلام من 20 سالمه 70 کیلوم و قدم 185 تازه بدنسازی شروع کردم ولی در طول روز فعالیت بدنیم زیاده میخام حجم و وزن ورزشی خوبی برای خودم بسازم که بعد از اتمام دوره مکمل نسوزه چه مکمل هایی رو پیشنهاد میکنید برای یک مبتدی
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 18 آبان 02
0-0دیسلایک
سلام
بهترین مکمل برای شروع دوره افزایش وزن و حجم، کراتین و گینر به همراه هم می‌باشد، برای مشاوره میتونین به واتس اپ مشاور تغذیه پیام بدید.
پاسخ
علی           ارسال شده در 22 آبان 02
0-0دیسلایک
سلام من 18 سالمه و وزنم 51 کیلویه
گینر نوتریمد گرفتم ورزش خانگی انجام میدم
آیا مناسبه یا نه

و چجوری مصرف کنم

با تشکر..
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 28 آبان 02
0-0دیسلایک
سلام
گینر رو میتونید به عنوان میان وعده دوبار در روز مصرف کنید، بهتره با شیر مصرف بشه در طول روز هم به میزان کافی آب بخورید.
پاسخ
امیر قاسمی           ارسال شده در 28 آبان 02
0-0دیسلایک
سلام میخاستم بگم هر اسکوپ معادل چند گرم باید باشه ک اختلالات گوارشی ایجاد نشه
و من قدم 175 وزنم 55 چطوری باید گینرو با کراتین مصرف کنم ؟
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 30 آبان 02
1-0دیسلایک
سلام
سوال اولتون رو متوجه نشدم، چرا باید اختلال گوارشی ایجاد کنه؟ بله در دوره ی اول افزایش وزن گینر به همراه کراتین پیشنهاد میشه
پاسخ
امیر قاسمی           ارسال شده در 1 آذر 02
0-0دیسلایک
الان دوروزه ناشتا گینرو مصرف میکنم سنگین میشم معدم ترش میکنه علتش چیه؟
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 1 آذر 02
0-0دیسلایک
سلام
داخل ترکیبات چیزی وجود نداره که باعث ترش کردن بشه، عوامل زیادی باعث ترش کردن میشه حجم غذا، سرعت خوردن، تاریخ محصول و ... . اگه از داروخانه محصول رو تهیه کردید به پشتیبانی واتس اپ پیام بدید که راهنماییتون کنن
پاسخ
محمدعلی فارسی           ارسال شده در 15 آذر 02
0-0دیسلایک
وزن 54قد173بدنسازی میرم لاغرم گینروکراتین چه موقع بخورم باهم بخورم طوری نیست
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 15 آذر 02
0-0دیسلایک
سلام مصرف همزمان موردی ندارد. ولی بهترین زمان مصرف گینر دو ساعت قبل از تمرین و بلافاصله بعد از تمرین می‌باشد که با بهترین زمان مصرف کراتین که نیم ساعت قبل از تمرین می‌باشد همزمان نیست
پاسخ
محسن احمدی           ارسال شده در 18 آذر 02
0-0دیسلایک
درود برشما
من وقتی مصرف میکنم به شدت کلیه درد می‌گیرم باید چیکار کنم
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 21 آذر 02
0-0دیسلایک
سلام
بهتره مصرفش رو برای یه مدت قطع کنید، به طورکلی مکملهای ورزشی رو با آب زیاد مصرف کنید تا راحتتر جذب بشن
پاسخ
مهدی روحی           ارسال شده در 4 دی 02
0-0دیسلایک
سلام وقت بخیر
من یه گینر و بی سی ای و یه کراتین خرید کردم قدم 184هست ورزنم هم 90 میشه لطفا بفرمائید چطور مصرف کنم بهتر برای حجم عضلات و قدرت بیشتر با 4روز تمرین درهفته
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 13 دی 02
0-0دیسلایک
سلام
برای راهنمایی در مصرف مکمل به پشتیبانی واتس اپ پیام بدید
پاسخ
الی           ارسال شده در 4 دی 02
0-0دیسلایک
سلام سن31با وزن 52و قد 157 باشگاه میرم میخوام بشم 56/57 حجم بگیرم کدوم مناسبتره
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 13 دی 02
0-0دیسلایک
سلام
پیشنهاد میشه گینر پروتئین بالا مصرف کنید. برای مشاوره می‌تونید به پشتیبانی واتس اپ پیام بدید.
پاسخ
احسان           ارسال شده در 21 دی 02
0-0دیسلایک
سلام من الان باشگاه نمیخام برم ولی یه پودر برا حجم میخام چی بنظرتون خوبه؟ سن 16 قد 180 وزن 52
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 9 بهمن 02
0-0دیسلایک
سلام شما در سن رشد هستید بهتره که انرژی مورد نیاز و مواد معدنی و ویتامین رو از غذا دریافت کنید. اگر اختلال دارید و سخت وزن میگیرید پیشنهاد میشه گین آپ استفاده کنید.
پاسخ
میثم           ارسال شده در 23 دی 02
0-0دیسلایک
سلام،تشکر میکنم بابت اطلاعات مفید سایتتون،19 ساله هستم 189 سانت و 72 کیلو،گینر فاقد گلوتن برای بیماران مبتلا به سلیاک کدوم برند رو معرفی میکنید؟
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 9 بهمن 02
0-0دیسلایک
سلام وقتتون بخیر، متاسفانه هیچکدام از مکملهای ایرانی اطلاعاتی درباره ی اینکه محصول تولید شده گلوتن دارد یا خیر درج نکرده اند.
پاسخ
امید محمدی           ارسال شده در 25 دی 02
0-0دیسلایک
سلام وقت بخیر من شیش ماه باشگاه میرم نچرال ده کیلو وزن گرفتم ولی دیگه وزن گرفتم متوقف شده و میخام گینر شروع کنم وزن 66قد 182 روزانه چقد مصرف کنم که به مقدار دلخواه و حجیم شدن زود برسم؟
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 9 بهمن 02
0-0دیسلایک
سلام وقتتون بخیر، برای مشاوره به پشتیبانی واتس اپ پیام بدید تا خودم یا همکارها راهنماییتون کنن
پاسخ
حمیدرضا           ارسال شده در 2 بهمن 02
0-0دیسلایک
سلام و درود ببخشید من حدود سه هفته هست که گینر مس استفاده میکنم و هیچ اضافه وزنی نداشتم با مصرف روزانه حدود صد و بیست گرم و پنج روز تمرین در هفته با وزن پنجاه باید چکار کنم
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 9 بهمن 02
0-0دیسلایک
سلام کار گینر افزایش کالری دریافتی هست، اگر وزن نمیگیرید احتمالا میزان تغذیه تون کافی نیست، برای راهنمایی بیشتر هم میتونین پشتیبانی واتس اپ پیام بدید.
پاسخ
حویث           ارسال شده در 19 بهمن 02
0-0دیسلایک
سلام برای افرادعادی هم مناسبه مکمل گینر حتی اگه ورزش هم نکنه وخانم هم باشه؟؟؟
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 16 اسفند 02
0-0دیسلایک
سلام به عنوان میان وعده بله میتونه کمک کننده باشه، ولی به هیچ عنوان بجای وعده ی اصلی استفاده نشه که تاثیر عکس خواهد داشت.
پاسخ
علی           ارسال شده در 20 بهمن 02
0-0دیسلایک
سلام من 15سالم هست و55 کیلو هستم گینر گلد دکتر سان خریدم در روز چند بار و به چه میزان باید بخورم؟
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 16 اسفند 02
0-0دیسلایک
سلام در سن شما فقط زیر نظر متخصص تغذیه میتونید مصرف کنید.
پاسخ
امیر           ارسال شده در 2 اسفند 02
0-0دیسلایک
سلام بنده 6 ماهه میرم بدنسازی و نچرال نچرال بدون مکمل از 55 کیلو رسیدم وزن 68 جدیدا گینر مس خریدم خواستم بدونم تو یک ماه چقد وزن بهم میده روزی 4 اسکوپ میخورم. قدمم 192.
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 20 اسفند 02
0-0دیسلایک
مکمل گینر، مس و ... باعث افزایش کالری دریافتی میشن، وزن گیری بر اساس افزایش کالری دریافتی نسبت به مصرفی هست و به BMI فرد هم بستگی داره، به همین خاطر نمیشه عدد دقیقی گفت ولی وزن گیری اصولی به ازای هر هفته 500 گرم تا 1 کیلو می‌باشد.
پاسخ
محسن احمدی           ارسال شده در 10 اسفند 02
0-0دیسلایک
سلام وقت بخیر
من 16 سالمه
75 وزنمه و 175 قدم
6 روز در هفته تمرین دارمبدنسازی و کشتی
می خواستم 10 کیلو به وزنم اضافه کنم به نظرتون چی مصرف کنم خوبه و میتونم توی مدت زمان کم به وزن مدنظرم برسم و اینکه کشتی باعث نمیشه که گینر خوب عمل نکنه آخه تمریناتش سخت و هوازی هست
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 20 اسفند 02
0-0دیسلایک
سلام
مصرف مکمل در سن شما فقط زیر نظر مربی و دکتر تغذیه پیشنهاد میشه، مصرف خودسرانه باعث آسیبهای غیرقابل جبران میشه
پاسخ
abolfazl shir           ارسال شده در 20 اسفند 02
0-0دیسلایک
سلام من 13 سالمه. ورزش های سنگین با وزن بدن انجام میدم. قدم 172 وزن 57.میتونم از گینر استفاده کنم؟
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 20 اسفند 02
0-0دیسلایک
سلام
اگر بصورت حرفه ای ورزش می‌کنید، زیر نظر مربی و یا دکتر تیم مشکلی نداره، در غیر اینصورت مصرف خودسرانه در سن شما آسیب زاست
پاسخ
جواد           ارسال شده در 28 اسفند 02
0-0دیسلایک
سلام خسته نباشید من وزن 72 هستش
قدم هم 187 باشگاه هم میرم هفتگی 5 روز
گیر هم خرید مارکش گین اپ آیا جوابگو هست به من
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 5 فروردین 03
0-0دیسلایک
سلام
بله مصرف گینر کمک کننده هست برای افزایش وزن
پاسخ
رضا           ارسال شده در 10 فروردین 03
0-0دیسلایک
با سلام و ارض ادب
بنده 17 سالم هست قد 170 و وزن 55
واسه افزایش حجم ام کراتین 300 گرمی و مس گینر و کربو خریداری کردم میخواستم طریقه استفاده بپرسم ازتون با تشکر
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 11 فروردین 03
0-0دیسلایک
سلام برای راهنمایی جهت مصرف به پشتیبانی واتس اپ پیام بدید
پاسخ
          ارسال شده در 20 فروردین 03
0-0دیسلایک
سلام من برای اولین بار گینر دوبیس گرفتم میخوام در عرض یکماه حدود 10 کیلو وزن اضافه بگیرم 15 سالمه در روز 2 ساعت تمرین میکنم تکواندو کار میکنم به نظرتون در روز چند بار باید استفاده کنم و چه اندازه
پاسخ
مشاور تغذیه           ارسال شده در 20 فروردین 03
0-0دیسلایک
سلام اگر مشکل جذب ندارید، بهتره کالری مورد نیازتون رو از غذا دریافت کنید، و اگر مشکل کمبود وزن دارید قبل از مصرف هرگونه مکمل با دکتر مشاوره کنید.
پاسخ
یک دیدگاه جدید ثبت کنید :
پشتیبانی واتس اپ
مشاوره تغذیه و مکملمشاوره پوست و مومشاور خرید و پیگیری سفارش