ارسال رایگان
مقایسه برترین مکمل‌‌های پمپ ورزشی
2-0
26 خرداد 02     54246 بازدید
مقایسه برترین مکمل‌‌های پمپ ورزشی

معرفی و مقایسه 8 پمپ ورزشی برتر:

مکمل های انرژی زا یا در اصطلاح پمپ ها (Pre workout) به مکمل هایی گفته می شوند که معمولا قبل و یا در حین تمرین انرژی لازم را برای تمرینات ورزشی مخصوصا بدنسازی فراهم می آورند. در واقع پمپ ها با فراهم آوردن مجموعه ای از آمینو اسیدها و مواد محرک (البته مجاز) موجب افزایش سطح انرژی و روحیه در فرد ورزشکار می شوند.

اینجا میخوایم 8 تا از بهترین مکملهای پمپ رو از لحاظ کیفیت و طعم و قیمت مقایسه کنیم.

1- پمپ سی فور ریپد سلوکور | 180 گرم | 30 سروینگ :

مقدار هر سروینگ: 6 گرم

قیمت هر سروینگ: 10.600 تومان

چربی سوزی در کنار افزایش انرژی

پمپ سی فور ریپد محبوب‌ترین پمپ ورزشی هست، شرکت سلوکور در این پمپ سعی کرده علاوه بر بالابردن سطح انرژی چربی سوزی را فراهم کند

رژیم های کم کالری کابردی نیستند . کلید موفقیت در کاهش چربی بدون آسیب رساندن به عضلات در رژیم سالم، تمرین و مصرف مکمل مناسب است.
C4 Ripped یک مکمل پیش تمرین است که قدرت انفجاری C4 را با عناصر مختص کاهش چربی ترکیب می کند. این فرمول به شما کمک می کند که با شدت بیشتری تمرین کنید در حالی که توانایی بدن شما را در سوزاندن چربی های زاید تا مقدار قابل توجهی افزایش می دهد.

2-پمپ قبل تمرین گلد استاندارد اپتیموم نوتریشن | 60 سروینگ:

مقدار هر سروینگ: 10 گرم

قیمت هر سروینگ: 9.100 تومان

تمام حرکات را تا انتها انجام دهید

پمپ شرکت اپتیموم جزو برترین مکمل‌های ورزشی است، علاوه بر بتا آلبانین، کراتین و کافین شامل ویتامین ب و فولیک اسید و ویتامین د می‌باشد که کمک به رفع خستگی پس از ورزش را فراهم می‌کند.

پمپ قبل از تمرین جدید گلد استاندارد اپتیموم نوتریشن، انرژی تقویت شده ، تمرکز و پشتیبانی از استقامت پیشرفته ایجاد می کند تا به اوج بازدهی جسمی خود برسید ، ست بعدی خود را با قدرت انجام دهید ، به آخرین ست در برنامه خود برسید و نتایج عالی کسب کنید. اهدافتان هرچه باشد ، همه آنها را با  پمپ قبل تمرین گلد استاندارد از معتبرترین برند در تغذیه ورزشی به دست آورید.

   375 میلی گرم استیل-ال-کارنیتین  HCI

   250 میلی گرم  ان-استیل-ال-تیروزین

 شامل 25 میلی گرم AstraGIN®

3- پمپ ان-او-اکسپلود بی اس ان | 30 سروینگ :

مقدار هر سروینگ: 18.5 گرم

قیمت هر سروینگ: 11.600 تومان

با حداکثر توان ورزش کنید

ان او اکسپلود با ترکیبات و میزان مصرف در هر وعده یه تمرین کامل رو ممکن میکنه

ان او اکسپلود یک محصول پیش تمرین می باشد که با ترکیبی فوق العاده از کراتین ترکیبی، بتا آلانین و کافئین بهترین سطح انرژی و تمرکز را برای فعالیت ورزش شما فراهم می آورد.

ویژگی های N.O.-XPLODE :

- افزایش سطح انرژی بدن

- افزایش استقامت بدن در حین تمرینات پر شدت

- افزایش کارایی بدن تا نزدیک به حداکثر توان بدن

- افزایش قدرت و توان عضلانی

- افزایش سرعت گردش خون و خون رسانی به عضلات

 

4- پمپ NO3 کروم-90 کپسول سلوکور:

مقدار هر سروینگ: 3 کپسول

قیمت هر سروینگ: 10.300 تومان

رگهایی با نهایت خون رسانی

اگه دنبال مکملی میگردید که باعث نمایان شدن رگهاتون بشه ان او تری سلوکور این رو براتون ممکن میکنه. وظیفه ان او تری کمک به پمپاژ بیشتر خون و تغذیه سریعتر عضلات برای رشد و تقویت اونهاست. 

مکمل های نیتریک اکسید سلاح هایی هستند که برای افزایش پمپ استفاده می شود . بویژه ، نیتریک اکسید کمک می کند تا گردش خون در عضلات افزایش پیدا کند که در نهایت منجر به پمپ های بهتری می شود . NO3 Chrome از NO3 به شکل آرژنین نیترات استفاده کرده است ( ترکیبی از آرژنین و نیترات ) . ترکیب این دو ماده فوق العاده ، پمپ های باورنکردنی و طولانی مدت را برای رشد عضلات به همراه دارد . 

NO3 کروم کمپانی سلوکور ، به عنوان بهترین محصول پمپ سال شناخته شده است . در نسل جدید NO3 کروم کمپانی cellucore که با استفاده از نیتروسیژن است موادی به کار رفته است که موجب افزایش سطح NO و افزایش گردش خون برای مدت طولانی تر می شود و در نهایت افزایش رشد عضلات را به دنبال خواهد داشت . فرمولاسیون مکمل NO3 chrome سلوکور به گونه ای خاص می باشد و مناسب برای افرادی است که تمرینات حرفه ای انجام می دهند و به طور کلی برای ورزشکاران حرفه ای توصیه می شود .

 

5- پمپ قبل تمرین اف بی ایکس ۲ مکس ماسل ۹۰۸ گرم | 31 سروینگ:

مقدار هر سروینگ: 28.7 گرم

قیمت هر سروینگ: 13.700 تومان

این فقط یک پمپ نیست

پمپ انرژی و عضله سازی هم زمان با اف بی ایکس ممکن می‌شود.اگر دنبال پمپی هستید که علاوه بر بالا بردن سطح انرژی خودش هم انرژیتون رو تامین کنه اف بی ایکس بهترین گزینه است. خیلی‌ها این مشکل رو دارن که میگن ما پمپ مصرف کردیم هیچ تاثیری نداشت، اولین چیزی که تو مصرف پمپ‌ها مطرح هست اینکه اصلا انرژی از کجا تامین میشه که پمپ‌ها بخوان سطحش رو بالا ببرن، خب جوابش ساده است از غذا ، وقتی تغذیه مناسب نباشه پمپ هیچ کاری نمیتونه بکنه، حالا مزیتی که اف بی ایکس نسبت به بقیه پمپ‌ها داره در هر وعده 29 گرمی 13 گرم کربوهیدرات برای تامین سطح انرژی داره این تازه اولشه، علاوه بر این1.5 گرم آرژنین و 2.5 گرم کراتین و 500 میلی گرم گلوتامین در هر وعده عضله سازی رو ممکن میکنه

6-پمپ پاور تری آر دی سایتک نوتریشن | ۳۵۰ گرم | ۵۰ سروینگ:

مقدار هر سروینگ: 7 گرم

قیمت هر سروینگ: 7.400 تومان

بهترین ترکیب برای عضله سازی

پمپ پاورتری دی سایتک مجارستان یکی از قوی ترین پمپ های کراتین دار می باشد. این پمپ با کیفیتی بالا حاوی شاخه های  مختلفی از کراتین (کراتین منو هیدرات، کراتین سیترات) می باشد.

7-پمپ سی فور اورجینال سلوکور | 180 گرم | 30 سروینگ:

مقدار هر سروینگ: 6.5 گرم

قیمت هر سروینگ: 10.300 تومان

با خستگی خداحافظی کنید

پمپ سی فور مثل یه بمب عمل میکنه و خیلی سریع سطح انرژی رو به میزان زیادی بالا میاره، همیشه حواستون باشه مصرف پمپ با شکم خالی نه تنها تاثیری نداره ممکنه آسیب هم بزنه

8-پمپ وان ام آر ورتکس 150 گرمی:

مقدار هر سروینگ: 3 گرم

قیمت هر سروینگ: 6.500 تومان

وان ام آر آخرین تکرار رو ممکن میکنه

این پمپ جزو بهترین پمپ‌هاست، برای بالا بردن سطح انرژی و استقامت گزینه خوبی هستش ولی اینو باید در نظر داشت که داخل این پمپ هیچ ترکیباتی برای عضله سازی وجود نداره و کمکی به حجیم شدن عضلات نمیکنه

صفحه مناسب چاپ
دیدگاه کاربران در مورد این مقاله
یک دیدگاه جدید ثبت کنید :
پشتیبانی واتس اپ
مشاوره تغذیه و مکملمشاوره پوست و مومشاور خرید و پیگیری سفارش